TRENUJ POD OKIEM OSOBISTEGO TRENERA

TRENUJ POD OKIEM OSOBISTEGO TRENERA
TRENUJ POD OKIEM OSOBISTEGO TRENERA
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

TRENUJ POD OKIEM OSOBISTEGO TRENERA

W intensywnie rozwijającej się branży fitness coraz większym zainteresowaniem cieszy się rozwój treningu personalnego, który polega na uczestniczeniu w zajęciach pod ścisłym nadzorem trenera.

W fitness klubach można skorzystać z usług trenera indywidualnego, który nie tylko ułoży plan ćwiczeń dostosowany do konkretnych potrzeb, ale także opowie o diecie i będzie kontrolował każdą aktywnością jaką klient wykonuje.

Zalet trenowania pod okiem osobistego trenowania jest wiele. Trener osobisty dostosowuje rodzaj aktywności do potrzeb, wymogów i możliwości każdego klienta. Układa plan treningowy w taki sposób, aby nie wkradła się w niego monotonia. Stale czuwa nad klientem, aby ten wykonywał ćwiczenia w poprawny sposób. Motywuje oraz zachęca do pokonywania własnych barier oraz słabości. Sprawi, iż aktywność fizyczna to nie tylko zło konieczne ale również dobra forma aktywnego spędzania czasu.

Trenując pod okiem trenerem, klient ma pewność, że jego sesja treningowa będzie dopasowana pod względem jego możliwości, stanu zdrowia, kondycji, czy też samopoczucia – mówi Anna Matlak, z Tiger Gym. – 100 procent czasu treningu poświęcamy na osiągnięcie indywidualnych celów treningowych każdego uczestnika. Poprawnie dobrany i wykonywany trening personalny daje gwarancję osiągnięcia lepszych efektów, przy mniejszym wysiłku oraz w krótszym czasie.

W trakcie trwania programu treningowego trener reguluje intensywność, rodzaj wykonywanych ćwiczeń oraz stale stymuluje układ nerwowy, mięśniowy oraz sercowo-naczyniowy. Dzięki temu klient może szybciej zauważyć swoje efekty, poprawę kondycji wytrzymałości, redukcji tkanki tłuszczowej.

W klubach fitness Tiger Gym każdy znajdzie trening dostosowany do swoich potrzeb. Można skorzystać z treningu budującego beztłuszczową masę ciała czy redukującego tkankę tłuszczową. Są treningi poprawiające kondycję, modelujące ciało. Osoby starsze mogą wziąć udział w treningach dla seniorów, a osoby po urazach czy kontuzjach – w rehabilitacyjnych.

Inne artykuły:

About