Rozpiętki z hantlami na ławce skośnej.

Rozpiętki z hantlami na ławce skośnej.
Rozpiętki z hantlami na ławce skośnej.
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Rozpiętki z hantlami na ławce skośnej.

Do wykonania tego ćwiczenia potrzebujemy dwóch hantli i ławeczki skośnej. Kładziemy się na ławeczce, stopy przylegają stabilnie do podłoża, chwytamy hantle. Teraz należy ściągnąć łopatki, a delikatnie zgięte ręce trzymać na wysokości barków w górze. Podczas wdechu opuszczamy ramiona, na wydechu ramiona wracają do góry. W tym ćwiczeniu nie chodzi o pompowanie bicepsa, ale o wzmocnienie mięśni klatki piersiowej.

Jest oczywiście jeszcze wiele innych ćwiczeń na klatkę piersiową. My wybraliśmy dla Was te najbardziej popularne. Podczas takiego treningu trzeba pamiętać o tym, aby się nie przetrenować. Mięśnie muszą mieć czas na ogólną regenerację i odpoczynek. Przetrenowanie to jeden z najczęstszych błędów. Rzeźbienie klatki piersiowej wymaga czasu, dlatego musimy się uzbroić w cierpliwość i silną motywację, aby wytrwać w ćwiczeniach i swoim postanowieniu.

Inne artykuły:

About