DOBRY PLAN TO PODSTAWA

DOBRY PLAN TO PODSTAWA
DOBRY PLAN TO PODSTAWA
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

DOBRY PLAN TO PODSTAWA

Zamiast po prostu biegać, zacznij biegać z głową. Podstawą jest dobrze ułożony plan biegowy. Dodaj do niego odrobinę samozaparcia i konsekwencji, a przekonasz się, że zbudowanie formy nie jest takie trudne.
Pierwszy etap to wstępne budowanie formy. Powinieneś poświęcić na niego 10 tygodni. Długo? Niestety, dróg na skróty nie ma, zatem przygotuj się na ponad dwumiesięczną rozgrzewkę. W tym czasie w ogóle nie myśl o bieganiu. Skup się na marszobiegach, czyli biegaj tak wolno, jak to tylko możliwe. Do tego dodaj trening rozciągający i siłowy.
Kolejny etap to ośmiotygodniowe budowanie formy właściwej. W tym czasie zaczniesz już biegać normalnym tempem, stopniowo zwiększając dystans. Twoim celem jest godzina. Jedna godzina nieprzerwanego biegu będzie świadczyła o tym, że udało Ci się wybudzić organizm z letargu. Wydaje się to trudne? Spokojnie, masz na to osiem tygodni. Jeżeli sumiennie przebrnąłeś przez etap pierwszy, uda Ci się to z łatwością.

Inne artykuły:

About